Torsdag

Snälla barn jag har, dom sitter inne på sitt rum och leker tillsammans med bilgaraget:)
Inget skrik eller så på säkert 15 min:) Oftast äre Hugo som skriker för att han fastnat i något och inte kommer loss. För bråkar och slåss gör dom inte:) Än iaf. Alice kan puffa till honom med foten när jag ser för att kolla min reaktion. Hon testar mig lite. Men jag kör stenhårt på att berömma bra beteende och inte bry mig om de dumma. Hon vet att hon inte få göra honom illa och de räcker med att säga att "så gör man inte för då blir Hugo ledsen".

Nu röjjer dom för fullt där inne:P

Ska plocka fram lite frukost och sen skrutta ner på stan och kika på skor. Båda barnen behöver ju skor. Så de ska vi göra nu på fm. Em vet jag icke. Kanske stannar inne och sover ems lur. Jag har sån träningsvärk i hela kroppen efter mina långa promenader, behöver ju vila lite=)

Igår hämtade jag ner min låda med sommarkläder från vinden. Jag är väldigt rädd om mina kläder, så trots att jag köpte de mesta nytt sommaren 2010 så ser de knappt använt ut! Dock får jag la köpa nytt igen.. De är för stort! Jag fattar inte... Vägde 4-5 kilo mindre då än vad jag gör nu men kläderna är som säckar nästan. De mesta är M&L och 38 i, trist!!!! Kanske någon vill köpa:) Jag har 2 fina klänningar jag aldrig använt! En från Indiska som är L i, passar M också. Jag har aldrig haft den ute, men tagit bort lapparna. Sen en annan klänning i storlek L, som med passar M som lapparna är kvar i. Synd!! Få se hur jag gör...

Nepp frukost vare nu ja..

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0