Torsdag

Idag är de den 26:e april och Hugge blir 10 månader! 2 månader kvar sen är han en stor kille:) Fast han känns såå stor redan nu när han kommer här och säger "mamma" så tydligt så=) Min älskade lille kille!

Igår gick jag faktiskt och la mig när jag nattade honom. Kände mig inte alls pigg. Jag somnade som en stock och vaknade när Fredrik skulle lägga sig vid halv tolv. Hugge vaknade med strax där efter, klockan 1. Så då blev de välling och sen somnade vi alla om. Vaknade kvart över 7 av att Fredriks jobb ringer, då har han försovit sig:P Jag hade inte ens hört hans alarm! Undra om han hade glömt sätta på de.. Få fråga sen:)

Barnen vakande på direkten där nästan, så nu är de full rulle. Alice tittar tv (vad ananrs) och Hugge hoppar runt och vårlar. Han är lite uttråkad men jag vill gärna dricka mitt kaffe i lugn och ro. Kanske inte får njuta av de så länge till, why? Jo detox.

Tänkte nämligen idag eller imorgon köpa detoxtabletter och detoxa lite. Bara de att man måste avstå från viss mat och kaffe, socker, och annat onyttigt. Så jag kanske börjar efter helgen:P

Idag blir de till att hålla oss inne, mest för att jag har sån huvudvärk. Känner mig inte pigg alls.
Kanske bara går ut på gården en sväng och plockar lite maskrosblad och gräs till marsvinen:)
Kanske släpper de med lite alvedon!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0