februari

Sommaren närmar sig, nu går vi in i februari! Nästa månad fyller jag 24... Sen kommer våren och till sist sommaren och Hugo blir 1 år:) Härlig tid vi har framför oss:)

Idag segar vi bara, de har vi gjort några dagar nu. Men de är ju så kallt ute! Jag har verkligen inte lust att gå ut och frysa. Sen har ju Hugo haft feber till och från. Idag började snoret rinna, och det slutar inte.. Nässug och spray.. Snoret rinner iaf. Han ligger här och snarkar nu jämte mig på en madrass på golvet. Den jädra madrassen lär aldrig flytta härifrån.. Idag är de onsdag, väl? Jag är helt snurrig. De ska inte hända något sköj alls i veckan, och känner att kan inte precis planera in något nu när Hugo blev så snorig. Kanske blir de värre? Eller så försvinner de snabbt. Vem vet.

I helgen ska vi ha familjemys på söndagen. Undra vad vi ska hitta på. På lördagen ska vi eventuellt upp till Gbg och ta en dejt med en vän och hennes flickor som är på besök i gbg från växjö. Om alla är friska vill säga. Men de får vi väl hoppas=)

Nu har jag beslutsångest. Antingen väcka Alice, eller krypa ner på madrassen jämte Hugo och ta en powernap. Det lutar åt en powernap. Men Alice blir så knepig att lägga på kvällen om hon får sova mer än 1.20 min på dagen..
Jag skulle vilja ha en klocka som man kunde pausa tiden på! Då hade jag pausat tiden nu, sovit en stund och sen gjort lite saker jag tänkt göra länge som jag aldrig får tid till. Eller så ställer jag mig och diskar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0