Fredag

Först nu sitter jag ner, under hela dagen har jag inte fått en paus. Jisses dessa fredagar haha:P

Städade hela fm, kliniskt rent överallt=) Behövdes faktiskt. Sen vare lunch och sen sov Alice 1 timma och då var de disk som stod på schemat. Efter de träffade vi Martina och barnen och gick till Willys och handlade fredagsmys;) Sen lekte flickorna på lekplatsen. Där trillade Alice av en gunggrej och stog sig i armen så de var ett herransliv på henne. Hemma sen slutade hon inte skika och så fort man rörde armen lyfte nästan taket så vrålade hon. Vi var nära på att åka in till akuten med henne. Men vi fick lugnat henne efter en bra stund och kikade på armen. Den var inte bruten iaf. Förmodligen har hon landat rätt på armbågen och fått sig en jädra smäll. Hon kunde knappt röra armen utan att hon skrek & grät nu ikväll. Även nu sen hon somnade ha vi hört henne skrika och gråta när hon försöker vända sig om i sömnen. Stackars Kotten:/ Få hoppas de är bra tills imon iaf.

Herrarna i huset har somnat sen länge. Hugo på madrassen på golvet och Fredrik i soffan. Jag har slö surfat lite och fastnat i en thriller på tv. Jag går väl och lägger mig när den är slut, sitter nämligen här übertrött.

Helgens planer beror helt på hur Alice arm mår och Fredrik. Han är ju förkyld nu igen och har sån slemhosta. Bara han som är sjuk just nu, hoppas vi andra slipper de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0