Fredag!

Juvligt med fredagar:)

Underbart med att äntligen se slutet på denna förkylningen:)

Igår mådde jag pyttelite bättre, skönt de för nästan hela dagen hade vi sjukstuga hos barnens farmor. Jag, Alice & farmor var sjuka och mådde inte så bra. Alice & farmor har hemsk hosta med, vilket jag sluppit *peppar peppar*. Annars är de nog samma förkylningsinfluensa vi drabbats av. Lagom kul. Idag är jag verkligen bättre! Bara ont i precis varje muskel, sånt feberont.. Och snorig och detta hemska trycket i öronen. Men annars känner jag mig OK.

Idag siktar jag in mig på Lindex. Men jag vet inte om jag orkar.. Mitt paket med kläder hade kommit redan! Beställde de i måndags eller tisdags. Jeans, t-shirt, tröja, mjukisbyxor till Alice & en body och t-shirt till Hugo för 506:- ;) Fraken var gratis+ rabatter! Jag älskar att göra såna klipp:) Jag skulle dock velat ha ett par jeans, samma som jag redan har fast i annan färg. Dock beställde jag inga för jag är mellan 2 storlekar. Vill prova i affären. Så om jag inte orkar dra med mig barn och prova på fm gör jag de när Fredrik kommit hem i em, utan barn. Få se hur Alice mår idag. Hon har inte vaknat än. Oj nu vaknade hon visst:) Få ta upp trollet och hoppas hon är helt frisk idag, vore ett under så dålig som hon var igår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0