Måndag, igen.

Dags för ännu en måndag. Veckorna rullar på, de positiva med de är att sommaren närmar sig:)

Idag vakande vi lite efter 8. Jag vet inte varför men jag vaknade på helt fel sida, jag är verkligen på dåligt humör idag. Jätteirriterad, för ingenting. Nu är klockan redan efter 9 och jag känner stressen av att komma ut och åka pulka nu på fm. Alice är ju helt förtjust nu när de kommit mera snö, pulka är de enda hon tjatar om. Så får väl ut och åka en sväng. Sen ska de städas här idag. Handla hade jag med behövt göra. Har inte köpt någon alla hjärtans dag present till Fredrik. Men vad ska man ge någon som har allt? Tro jag tar fram lite rött paketpapper och slår in mig själv! Det får duga:) Han vet vad han får och han gillar de:)

Nepp nu jag upp och hoppa annars kommer vi aldrig hemmifrån.
Få hoppas mitt humör blir bättre under dagen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0