Mitt i veckan

Gomorrn!
Här sitter jag med mitt morgonkaffe. Njuter kan jag väl inte säga att jag gör. Har fortfarande ont efter spiralen.. Jag är supernervös, jag bara vet att jag kommer få inflamation i livmoder:( Och de mina vänner är värre än förlossningsvärkar, tycker jag iaf! Det gör såå ont plus att man får feber med. Jag vill inte få de nu! =(

Jag kommer gå på tå nu och känna efter minsta teckan på inflammation, det kan gå snabbt när de slår ut! När jag fick de efter förlossningen med Hugo så började jag få ont i magen tidig morgon, åkte in till KK på fm och då visade prover inget och jag blödde inget, alltså inget tecken på att jag hade inflammation. Men läkaren skrev ut medicin iaf, hon sa att jag känner ju min kropp bäst. Mkt riktigt, hann inte mer än hem innan det slog ut. Dumma som vi var så tänkte vi att vi avvaktar så vi hämtade inte ut medicinen.. Men Fredrik fick göra de och jag däckade i sängen med skyhög feber och smärta i hela magen. Så snabbt gick de. Sen låg jag nog 1 dygn helt utslagen..=(

Men man ska ju inte ta ut något i förskott.. Haha (jag VET att jag kommer få de..)

Idag sak vi hem till en vän till mig, jag hoppas jag känner mig bättre i magen tills dess. Nu känns de fortfarande som mensvärk fast mildare. Sen ska vi hämta vårt nya tillskott till familjen, 2 nya tillskott=)

Nu får de bli lite surf innan Hugo vaknar, han har börjat snutta på mig som om jag vore en napp nu igen. Så han har ätit typ hela natten.. Så han lär inte vakna på en bra stund, tro jag iaf.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0