Morrn

Gomorrn.

Här sitter jag, endart för jag trodde att barnen var på G med att vakna. Tänkte passa på att ta en dusch innan dom skulle upp. Men inget barn är vaket. Så jag njuter ifred av mitt morgonkaffe:)
Idag är de ju fredag, men igår kändes mer som en fredag så det är helt knasigt att de är fredag idag, igen.
Igår var halve släkten här och fikade:) Alice och kusin Elsa lekte och hade de så skoj så:)

Inatt har Hugo varit orolig. Han hade ont i magen igår och försökte bajsa, kom inget. Han har inte bajsat sen i söndags, även då vi försökt med olja och topps plus att han får laktulos. Inget tycks hjälpa. Jag vill helst inte ge han microlax för jag märkte att han blev som en liten gasboll och hade ont i magen hele natten. Men om jag ger de nu på morgonen så bör han ju vara bättre tills ikväll...? Få se, ungen måste ju bajsa.. tyvärr.

Jag har så galen mensvärk. När jag fått Alice så var mensvärken där efter helt OK. Kände knappt något. Men nu är den fruktansvärd. Jag kan alltså inte stå upp längre stunder för de gör så ont i hela kroppen från naveln och neråt. Nästan som extrem växtvärk. Jag blir helt slut av den smärtan, så ont gör de. Nu har jag iaf bokat tid till mvc för insättning av spiral. Blir koppar först. Sen får jag se hur jag mår. Kanske får så ont att jag inte kommer ur sängen. Då tar jag ut den och prövar hormonspiral ist. Kunde de inte finnas något annat mindre komplicerat hormonfritt preventivmedel...


Nu tycker jag de låter som lilla fröken bestämd håller på att vakna. Eller så är de Hugo.. Svårt att avgöra på håll, dom flämtar, pustar och stånkar på samma sätt när dom ska vakna=P

Trevlig fredag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0