Ny vecka

Jisses va segt helgen gått. Känns som om vi hade helg säkert 4 dagar. Varför vet jag icke. Kan hända att vi gjorde så lite så tiden segades ut. I lördags var vi iaf så pigga så vi gick till stan en sväng. Fick bytt lite kläder till Alice som var för stort. Beställde ju från Lindex hemsida. Tog 110 i mjukisbyxor och en matchande tröja. De fick jag byta till 104. Annars var de andra typ lagom. Undra hur det är till sommaren.. De är ju mest t-shirts jag köpt nu som jag tänkt ska hålla i sommar. Hugo fick sig en body och strumpor. Nu har han hela 3 bodys i storlek 80. 74 börjar bli lite korta i kroppen och ärmarna. Måste köpa lite mer bodys. Letar som en tok efter bodys i mer färger. Hittar knappt något.. Allt är ju blått med cars på.. Så tråkigt:/

På stan mötte vi en sovandes kusin Elsa med föräldrar, dom kikade förbi oss senare på em så flickorna fick leka lite. Dom leker så himlans bra tillsammans. Sen köpte vi thaimat efter dom åkt hem, jisses va Alice åt! Så mkt har hon inte käkat sen hon blev sjuk! Hon gillade de verkligen:) I lördags märkte jag även att Hugos första tand börjat titta fram:) Han har inte dräglat mer än vanligt, och inte märkt de på något annat sätt heller. Visst hans humör har ju inte varit de bästa, men han är lite sån just nu.. Mammig till MAX.

Igår gick vi promenad och jag solade solarium:) Hem och åt lunch, till jysk en sväng på em och sen lagade vi rotfruktsgratäng med fläskfilé, mums! Alice somnade givetvis i vagnen på fm sen vid 17 fick hon tyvärr gå och lägga sig en stund. Vi orkade inte med henne, hon var ett litet monster.. Sen var hon uppe länge.. Hur länge vet jag inte för jag somnade när jag nattade Hugo efter 20 och vakande halv 1.. Då satt Fredrik fortfarande uppe och kollade tv.. Han hade tydligen varit inne och pratat med mig vid 22 men jag hade inget minne av de.

Nu står Hugo här jämte i sin gåstol och bara skriker... "Maaaaaamaaaaa".... Han är mer mammig nu än någonsin. Han gnäller precis JÄMT om jag inte bär honom. Hela tiden.. Men han är så söt mitt hjärta:) Alice står och slickar på fönstret.. kondensen menar hon på att man ska dricka.. Haha:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0