Pausat



Här sitter jag och Hugge och surfar runt. Dricker kaffe och smider planer för em. Har så mkt att göra..
Har precis "ställt in" kvällsmaten då jag inte ORKAR laga mat också. Fredrik få göra frallor eller scones, that´s it. För idag ska vi städa och tvätta, hämta paket på posten och städa djurens bur. Just ja, berättade jag vad för nya djur vi skaffat oss? 2 marsvin bor nu mera hos oss:) Siri & Nala heter dom. Jättesöta!

Nu skallade Hugo i databordet.. Hela dagen har varit sån! Han har vrålat och Alice har vrålat. Idag är en sån dag då jag bara vill trycka på paus. Dom har bråkat och tjurat hela dagen. Sen är jag fortfarande på dåligt humör. Jag vill bara få denna dagen klar och sen börja på tisdagen. Eller helst hoppa till fredagen!

Nu ska jag försöka få dammsugit lite medan Hugo sover, om han vill sova då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0