Sjuka

Här sitter jag med feber. Eller kanske inte feber just nu med kroppen full med alvedon. Men jag hade feber innan och jag har feberont i hela kroppen. Igår började jag må sämre och spenderade hela em + kvällen nerbäddad. Inatt har jag haft feber och imorse. Inte enligt någon termometer men enligt Fredrik. Jag vet att jag har runt 36 grader så man märker när jag får över 37 redan. Jag mår blä.

Alice har slemhosta och feber. Henne behövde jag inte ta tempen på imorse för hon riktigt brände mig när jag kände på hennes panna. Hon verkar inte piggare nu, ändå var de en bra stund sen hon fick sin ipren. Vällingen skulle hon inte heller ha:(

Jag överväger starkt om Fredrik ska få komma hem från jobbet och ordna upp de lite här hemma. Jag kommer nog mått ännu värre när alvedonen släpper..

Nu ska jag dricka upp mitt te, japp blir vaniljte med hounung idag. Jag kan inte dricka kaffe när jag är sjuk:/
Teet är skönt för halsen, som för övrigt jag inte hade så ont i förens nyss:( Det slår väl ut till MAX detta med halsont + hosta:( Suck..=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0