Söndag

Hejsan!
Helgen har gått fort, för fort..

Jag skulle egentligen gått och lagt mig för länge sedan. Men sen fastnade jag här vid datorn och Fredrik sitter och spelar xbox. Jag sitter och väntar på att han ska vara klar. Jag kan inte riktigt lita på honom, han somnar väääääldigt enkelt. Och somnar han i soffan så sover han inte så gott och kommer sen gå runt hela måndagen och vara trött, och de är ju synd=) Så här sitter jag och väntar. Kan nog bli sittandes ett tag. Men jag ska ingenstans imon=)
Martina och Co dyker upp här på fm och sen ska jag spendera em med att städa. Det var min måndag de haha:P
Tisdag ska jag sätta in spiral, Onsdag ska jag och barnen gå och hälsa på en vän och hennes barn. Sen på onsdag kväll ska vi utöka familjen med 2 husdjur:) Vad det blir få ni se då hihi=)
Torsdag händer inte mkt och sen är de fredag, veckan kommer gå fort tro jag nog!
Lördag ska vi på 9 års kalas till barnens kusin:)
Sen äre söndag igen:)

Nepp hepp ska kanske knoppa mig iaf. Får väl draaaaaa med mig Fredrik nu. Fast egentligen är han ju inte mitt ansvar, han får väl gå runt och vara trött imon.. Fast de bästa jag vet är ju att somna jämte honom, så det är lite egoistiskt också att jag sitter här och väntar;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0