Tisdag

Jisses va sjuk jag är. Eller ja, ont i halsen och tät i nästan, yr i huvudet med en otrevlig huvudvärk. Jag gillar inte att må så här! För vila är inte min grej. Jag kan verkligen inte vila när de finns saker att göra. Idag hade jag ju tänkt städa till t.ex. Alice stakaren är jättedålig med. Hon är såå hes och har slemhosta. Hugo verkar vara den enda nu som mår bra. Fredrik med iofs men han har ju precis varit sjuk så han har ju fortfarande sån efterhängsen hosta.

Men ska väl inte klaga. Lite förkylningar får man väl ta.

Inatt har Alice haft Enya på inne i sitt rum. De blåste så mkt så fönstren skallrade så då blev hon rädd. Nu ska hon väl ha Enya på inatt igen. Jag stör mig inte, jag gillar Enya:) Men för hennes del är de inte smart att införskaffa sånt till vana. Hon var iaf inte rädd inatt när hon hörde musiken isf blåsten.
Imorse vaknade vi allihopa när dom började såga ut karmarna på fönstren 2 våningar under oss. Jädrar vad de lät! Alice blev livrädd men lugnade sig när jag sa att de var Farfar som sågade:)

Nu ska jag se om jag kan dricka lite kaffe. Sen mata marsvinen. Dom har börjat "brumma" i sin bur. Vilket ska tyda på att dom mår bra om man kan lita på google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0