Tisdag

Idag väckte Hugo oss halv 6 och ylade. Men han har sovit bra hela natten annars, tro jag iaf;) Jag hade ingen lust att gå upp halv 6 så tillslut somnade han om. Men vid 7 vaknade Alice så då var de kört.
Nu sitter hon i sin morgonrock och kikar på tv, hon har druckit sin välling och är mätt och belåten:) Nu kan hon sitta där hur länge som helst. Hon älskar tvn. Jag brukar få stänga av den för att hon ska gå därifrån och göra något annat. Annars sitter hon lätt där hela dagen. Men nu snart ska jag lämna båda barnen till farmor och gå till mvc och sätta in spiral. Jag är inte orolig över att sätta in spiralen, inte alls.. Men att lämna Hugo till någon annan än sin pappa för första gången känns lite jobbigt. Nu är det världens bästa farmor som ska ha honom så det är ju lugnt, men känns ändå i hjärtat. Skulle behöva gå inom apoteket efter mitt besök på mvc men frågan är om jag inte springer hem sen ist. Tar bara 10 min ner dit om man går snabbt. Så jag är inte borta länge. Löjlig jag är:)
Men jag är väl mest rädd om han blir hungrig, han äter ju när de passar honom och passar de inte att äta när jag ska gå så kommer han ju vara hungrig innan jag hinner tillbaka kanske:( Jaja han lär klara sig ändå.

Sitter och funderar på en alla hjärtans present till Fredrik. De är svårt. Parfym går inte för han har redan så många. Smycken har han med.. Svårt!

Nu vaknar säkert Hugo snart så nu får jag skynda mig att dricka upp mitt kaffe, sen börjar dagen=)


Kommentarer
Postat av: eriika

det har bara hänt två ggr än så vi avvaktar med åtgärderna :) men tack för tipset!



hoppas det gått bra idag! :)

2012-02-07 @ 14:11:54
URL: http://headtrips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0