Torsdag

Gomorrn!
Jag har inte hunnit skriva en rad på ett par dagar. Det har varit fullt upp. Alice har blivit mammig, så nu helt plötsligt har jag 2 barn.. Alice är ju annars ganska så självständig och brukar reda sig själv. Nu ska mamma vara med hela tiden, vi ska leta tutte tillsammans, vi ska tvätta händerna tillsammans, vi ska göra allt tillsammans. Så sitta vid datorn och blogga när hon vill umgås går ju inte först precis.

Idag ska vi till mvc och prata preventivmedel. Så därför är jag uppe tidigt och har duschat och gjort mig klar. Ska bara äta frukost men är konstigt nog inte hungrig. Få trycka i mig något nu snabbt innan Hugo vaknar. Alice råkade vakna när jag gick upp lite efter 6. Så hon kommer vara trött nu på fm.

Jag tar och lägger in min facebook update på en rolig sak Alice sa igår när vi gick till Nelli på kalas:
Vi är ute och går och jag ser en matte & en whippetvalp som kommer och går. Alice älskar hundar men jag säger inget till henne utan väntar på att hon ska se den lilla glada valpen själv, vilket hon tillslut gör och utbrister i fröjd : Woow titta! En BAMBI! :P
Hon är för rolig ibland:)

Nu ska jag ila mig iväg. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0