2 januari 2012

Gomorrn!
Idag gick vi upp strax innan 9. Hugo väckte jag nyss. Barnen har kommit in i att sova länge nu på morgonen, både bra och dåligt. Halvedagen går ju haha! Fast idag ska vi inte göra mkt. Hugo låter som ett rådjur när han hostar:/ Nästan som om de vore falskkrupp, fast han hostar jättelite. Han verkar rätt så pigg också. Jag hoppas de är de sista nu av denna förkylningen. Nu har alla haft den utom jag, och hoppas jag slipper!

Alice ligger och kollar på MammaMu och Hugo sitter här jämte mig och leker. Själv dricker jag mitt morgonkaffe och funderar på om jag ska smyga iväg och duscha lite snabbt nu när Alice är upptagen. Usch vilken hostattack hon precis fick:/ J*dra förkylning.

Nu har jag fastnat i WorldFeud träsket. Jag har aldrig spelat Alfapet ens så detta är helt nytt! Men lite kul även då jag inte är så bra:P Lägg till mig om du vill, binebiin heter jag=)

Nepp dricka mitt kaffe och slappa lite:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0