Fredag

Jag älskar fredagar! dagen går så himlans fort och allt man gör känns så himlans lätt:)

Nu fick inte jag duschat medan Fredrik var hemma, var så trött när hans klocka ringde.. Så jag ska smyga och göra de nu, men en sovandes bebis i vår säng. Om jag vågar. Han överlever att tjuta i 5 min om han skulle vakna, men usch vad jag inte gillar att han skriker!

Jag är skitirriterad på h&m.se.. Jag kommer inte in på deras hemsida och kan beställa:/ Jag brukar aldrig beställa från nätet men jag vill verkligen ha en klänning som inte fanns i stan (bara i en annan färg). Så jag vet ju vilken storlek som passar, men kanske ser färgen förjävlig ut.. Synd att den inte fanns!
Alice behöver nya kläder.. Köpte mkt nytt till henne i oktober som är för litet nu. Hon måste tagit ett skutt i sin växtkurva, kläder i 104 passar inte längre. Så vi ska ner till stan om en stund och kika på de.

Ha en trevlig helg alla=)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Oj oj lång flicka :) härligt



Sebastian har gått över till strl 98 nu och dom är lite lite långa. Men så är varken jag eller Danne speciellt långa



Kram

2012-01-20 @ 09:01:57
URL: http://zebster.bloggplasen.se
Postat av: Emma

Oj då måste din lilla sjärna växt mkt :) min tjej på snart 4 år har 104-110 på kläder :)

2012-01-20 @ 11:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0