Fredags morgon

Hejsan!
Igår fick jag tar i vår Bvc sköterska, hon tyckte något måste göras med Hugos mage nu. Försökte få tag i barnläkare med fanns inga lediga igår:( Så en nödlösning blev att ge honom microlax, lavenemang. Det funkade. Oj så mkt hårda klumpar som de kom ut! Han verkade inte ha ont medan allt kom ut, bra de iaf. Sen igår kväll somnade han på mindre än 15 min! Men inatt har han hållt på att snurra och väckt mig iaf 4 ggr. Alice har väckt mig 1 gång.. Sen vid halv 4 tyckte Hugo de var morgon och var pigg och ville gå upp. De ville inte jag! Så vi bytte bara en blöja, då brukar han bli trött. Oj så snorig han har blivit! Nässprayet är ju självklart slut.. Så jag får gå ner till apoteket nu på fm och köpa de. Ska först försöka få tag i en barnläkare. Någon måste ju titta på Hugo, han har ju haft problem med magen och att bajsa sen han föddes typ.

Idag verkar herrn i huset piggare, iaf så lever han än. Hoppas inte vi får detta, lite snoriga är vi redan men feber kan vi väl få slippa!

Nu får jag skynda mig, stressa stressa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0