Lördag

Hejsan
Idag skulle de blåst mkt, så vi ställde in våra planer. Men nu när man kikar på Smhi ska de inte alls blåsa så mkt.. Jag avskry Smhi.. Dom ändrar alltid sina prognoser!

Så nu sitter fortfarande hela familjen i pjamas och glor. Ska väl göra oss klara och så gå upp till Lassabacka och kika lite. Så följer dagens planering:)

Nyss fick Hugo hela tvättställningen över sig, de gick bra han skrek inte ens...
Vi hade aldrig såna här "problem" med Alice. Med problem menar jag att han är mer vild, finurlig, påhittig. Han får tag i saker han inte ska ha, han river ner grejer och slår sig mkt lättare än vad Alice gjorde. Alice var mer lugn och tog de säkra före de osäkra. Hon gick ju själv när hon var 11 månader, men blev rädd och vägrade gå sen gick hon inte själv på 3 månader (när hon var 14 månader). Hugo kommer nog gå tidigare än Alice, så orädd som han är..
Nu i dagarna måste vi vända våran säng och ha ena sidan emot väggen för Hugo ålar sig så mkt i sängen att jag är rädd att han klättrar över barriären jag byggt upp för att förhindra att han ska trilla ut från sängen.

Nepp nu ska jag ta en dusch medan barnen är lugna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0