Morrn morrn!

Igår var de stressigt, hann med de mesta faktiskt. Fast Alice fick vara inne hela dagen, visade sig att hon hade nästintill feber med. Märkte de på att hon bröt ihop när hon skulle äta lunch, hon är ju matglad annars. Igår var hon inte så sugen alls. Hon skulle bara ha smörgårsrån (som jag köpte till Fredrik för de ville han ha lille sjuklingen). Så igår levde dom på rån. Hugo fick med men han gillade de inte. Han hade inte tålamodet att sutta på dom så dom blev mjuka, han har väl fått mitt tålamod;) Han satt och lekte med dom ist:P Fredrik låg hela dagen igår, skit dålig var han. Och då äter han inte, så jag fick laga något som jag bara kan göra när han inte ska äta:) Korvstroganoff! Jag älskar de men äter de sällan för Fredrik avskyr de. Alice älskade de också, igår kväll åt hon nog igen sig för lunchen hon inte ville ha. Idag är Fredrik sämre, han sov på soffan inatt och nu när vi gick upp och intog vardagsrummet försvann han in i sovrummet. Så idag funderar jag på att laga något annat han inte gillar, något med vitkål i. Fast förra gången jag åt de så skrek Hugo i tyå 2 dagar... Fast de var ju kålsoppa, med mkt kål. Kan ju göra kålpudding med mindre kål:) Få se:)

Hugo är snorig, och nu verkar han varm också:(
Inatt har varit den natten som jag sovit sämst sen Hugo föddes tro jag. 2 timmar skrek han och sparkade igårkväll när vi la oss. Sen har han sparkat och gnytt och grymtat hela natten. Jag har nämligen kollat klockan och vet att jag har vaknat 1 gång i timman av honom, och sen varit vaken även 2 timmar i natt. Jag tänkte att de är la meningslöst att ens försöka sova så jag surfade på mobilen ist. Somnade och sov nog 40 min sen var de dags att gå upp. Han gör detta i sömnen, var nämligen uppe och bytte en blöja men inte en endaste gång att han öppnade ögonen.

Glömde givetvis ringa bvc igår men idag måste jag komma ihåg de!

Idag, beroende på hur barnen mår, ska vi ner till stan och sen handla lite mat. Måste göra de på fm så jag får skynda mig att göra oss iordning nu. Först ska vi ta febern så jag inte drar ut febriga barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0