Nyårsafton

Tjohej!
Nytt år, nya möjligheter=)

Igår åt vi gott och hade de skojigt hos Fredriks bror med en del ur familjen:) Nu innan jag glömmer de, Carro får jag receptet på gratängen? Hade tänkt be Fredrik göra den för den var så god;)
Alice och Elsa lekte hela kvällen och båda var helt slut när vi åkte lite efter halv tolv. Vi var hemma och stod i fönstret och kikade på fyrverkerierna prick vid tolvslaget. Båda barnen var vakna:) Alice stod och gapade och "woooow" :ade och tyckte de var så fint så=) Hugo skrattade för sig själv när raketerna smällde och lös upp hela himlen:) Dom båda uppskattade de verkligen, var mysigt att stå där i fönstret med hela sin lilla familj och vänta in de nya året.

Även då barnen inte somnade fören efter halv 1 så var den ena uppe vid 5, inte mitt problem för det var Alice så jag och Hugo sov vidare till 9:) Fredrik och Alice gick upp och la sig i soffan och kollade på tv:P När jag och Hugo sen vaknade och gick upp hade Fredrik bakat grekiskt lantbröd som vi åt framför tvn och tittade på Shrek 3:)
Nu var Alice såå trött så hon gick och la sig, få se hur länge hon sover nu:P Vi ska sätta på en film och mysa ner oss med täcke och kudde i soffan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0