Onsdag

Hejsan!
Idag hade vi sjukt mkt att göra, jag på mitt håll och Fredrik på sitt. Nu är han sjuk idag och hemma från jobbet så nu måste jag göra allt de han skulle göra. Utan körkört och med två barn som har sina mat och sovrutiner.. Kommer inte bli lätt.. Jävlans dumt att affärerna inte öppnar fören vid 10, mitt på dagen ju:/ Måste upp till Elgiganten och köpa färg till skrivaren nu på morgonen (för jag måste skriva ut blanketter och lämna dom IDAG), bara att gå dit tar 30 min. Sen inom stan och läma tillbaka ett par leggings som jag köpte till Alice som jag ångrade mig ang. Sen hem mata barn, sen promenad så dom får sova och tillslut hamna vid willys och handla middag. Så ser min dag ut. Jo just ja, ska skicka paket och läma blanketter i stan sen.., Hoppas jag hinner allt!

Och idag hinner stackars Alice inte vara ute och leka:( Vi brukar alltid vara ute iaf minst 1 timma så hon får leka lite. Jag vet att hon kommer bli ledsen nu, hon älskar ju snön. Få se om jag hinner klämma in de med. Puuuh. Bäst jag skyndar mig nu..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0