Onsdagen

Hur vi spenderar onsdagen? Jo inne.. Sjukdom slog till här idag och jag fruktade de värsta. Sen fick ungen ipren och sjukdomen var borta. Så vare med den febern.. Fast hon har varit hängig, jag har med varit hängig och Fredrik också. Hugo har de vatt full rulle på, han sover nu ÄNTLIGEN. Och jag har egentid i si sådär 15 min till. Då ska jag väcka Alice från sin em sovstund annars blir de ett h-vete i kväll när hon ska läggas. Så 15 minuter då jag kan göra vad jag vill, och jag väljer att blogga:)

Inatt drömde jag att jag fick 2 barn till, vet inte om de var tvillingar eller om dom hade några år mellan sig. Tro de kan ha att göra med att jag och Fredrik diskuterar namn på "kommande" barn:P Vi vet liksom inte ens om vi vill ha barn längre fram, men namnen bråkar vi redan om! Jag älskar Otto, men de avskyr Fredrik. Jag hade de som förslag nu till Hugo men han vägrade. Det gjorde ont för jag älskar namnet. Sen ett tjejnamn som jag älskar men som Fredrik hatar. Ylva, jag tycker de är så fint! Fast de går inte Fredrik med på.. Kanske hinner övertala honom på 10 år:P

Såg på tv3 play innan, Mammor & minimodeller.. Jag säger JISSES vilka mammor! Helt galet att puscha sina ungar ut i en sån värld! Men jag tror de är lätt hänt, jag dras ju med när Alice kommer och vill bli sminkad. Då får hon en puderborste (utan puder på) och sminkar sig med. Hon har även haft mascara på sig en gång, hon såg mig använda de och sen ville hon verkligen och jag trodde inte hon skulle gå med på de när borsten kom så nära ögat men hon stod så still och ville ha på båda ögonen sen gick hon runt och "flörtade". Jisses vilken tjejig tjej jag har ibland:P Igår fick hon fatt i en av mina bhar.. " Se som mamma" sa hon och visade stolt upp att hon fått på sig den rätt:P Är det en tjejgrej att ta efter sin mamma eller gör alla barn så undrar jag..

Ska snart ställa mig och laga köttfärslimpa med bacon, det älskar både Fredrik och Alice=)

Jag är lite nervös, en nära vän gör ul nu om en stund.. Jag håller fingrar och tår för att det går bra:)

Nu vaknade Hugo så nu var mina 15 min över:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0