Söndag

Idag var Fredrik mkt bättre, så bra så vi tog tag i städningen här tillsammans:) Oj så fint vi har de nu, stökigt men rent=) Stökigt blir de ju på 30 min med småbarn.. Går liksom inte att undvika:P

Fick även satt upp vår dvd hylla som Fredrik byggt:) Så himlans bra med en sambo som är snickare! Den blev jättefin! Så nu har vi lite mer plats till alla barnfilmerna. Sen kom jag på att jag skulle ta ner alla lådorna med barnens kläder från vinden och sälja/ge bort lite. Tyckte att så mkt kläder kan man inte spara faktiskt.. Lite har jag ju tänkt spara som om ska få sen när dom blir stora till sina egna barn, men inte flera lådor var.
Så jag hittade Alice babykläder.. Kollade varje body, varje byxa och mindes olika dagar hon haft kläderna. Jag satt och "ååhhh" :ade mig och blev helt hispig. Kom till insikt att detta var jag inte redo för än... Så jag slog igen lådan och tittade i Hugos, redan inställd på att här kommer jag absolut inte kunna ta och sälja något. Och så sant så.. Jag organierade om lite och la över lite av Alice gamla kläder som Hugo ska ha sen i en helt ny låda och packade ner mer kläder som var för små, både av Hugos och Alice. Jag fick iaf ihop något plagg som jag ska sälja. Bara kläder som ingen av barnen haft pga att kläderna varit för smått när dom fått de. De kläderna har jag inget minne till så då går de bra att avverka dom=) Jag få vänta några år med att sälja av lite av deras babykläder tro jag=)

Idag har vi även varit onyttiga. Vi åt pizza! De har vi inte ätit på.... hmm.. nästan 1 år..? Var inte så gott som jag mindes.. Men Alice gillade de=) Hon fick en helt egen pizza och en egen colaburk. Hon var överlycklig!
Nu kommer fröken tjata om pizza...

Nehepp nu ska jag nog gå och knoppa mig. Imon är de måndag och jag har inte sovmorgon då heller:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0