Tisdag

Fick för mig att de var måndag, men de vare ju inte;)

Idag ska vi på föräldraträff, jag och Hugo. Han är piggare nu, men febern kommer till och från. Han verkar inte sjuk så vi misstänker att de är så att han håller på att få en tand. För han har haft feber till och från sen i fredags. Får han bara ipren så går den ner och han blir som vanligt sen kan de gå hela dagen utan några som helst tecken på att han mår dåligt sen helt plötsligt blir han varm och gnällig och helt röd om kinderna.

Alice ska till tandläkaren ikväll, mindre skoj. Fredrik ska gå med henne, jag har inte bestämt mig om vi ska följa med än eller om jag och Hugo ska vara hemma. Jag är ju inte så förtjust i tandläkaren.. Vill inte att Alice ska känna av att jag är rädd och själv bli rädd. Jag börja svettas och får ont i magen bara jag tänker på att gå dit.. Men de är väl dags snart.. Inte varit där på 5 år. Men jag har aldrig i hela mitt liv haft hål i tänderna så jag bör inte ha de heller nu. Fredrik kommer la tvinga mig gå snart... Men nu går de inte denna månaden, det blir för stressigt och nästa månad fyller jag år så då vill jag inte heller. Kanske i april. Kanske.

Nu ska jag gå och göra mig iordning medan Alice kikar på tv och Hugo sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0