Tisdag

Hejsan!
Här sitter jag lagom mör i kroppen. Igår gick jag över 1 mil medan barnen sov i vagnen. Dagen innan gick jag också 1 mil, idag blir de nog inga mil för mig iaf:P Är väldigt trött, både i kroppen och i huvudet. Vi fick ju för oss att försöka lägga Hugo att sova i egen säng igår, och de gick! Han somnade medan han åt välling, sov ca 30 min. Sen började Alice skrika, och sen Hugo. Jag vet inte vem som väckte vem egentligen, för Hugo kan ha skrikit till först. Iaf så blev de ett jädra liv. När jag kom in i sovrummet till Hugo så såg han helt chockad ut över att ha vaknat i sin säng helt ensam:/ Han skrek och skrek.. Jag lugnade honom och gick sen ut. Men inte slutade han för de.. Och de där med att bara låta barnen skrika, ja de fixar jag bara till en viss del. Hugo var ju jätteupprörd. Så jag fick gå och lägga mig med honom. Och sen har han sovit oroligt hela natten och skrikit till och från. Han sover så om han blir väckt efter de han somnat för natten. Alice skriker med på nätterna, men vi går inte in till henne längre. Hon blir mkt mer upprörd om vi gör de så hon får skrika, i sömnen. Så hela natten har de skrikits, nästan. Jag sov dock som en sten imorse när Fredrik gick så märkte jag inte ens att han pussade mig hejdå, vilket jag skulle ringa och skälla på honom för att han inte gjorde:P

Idag blir det nog en innedag. Inte för att vi har så mkt att göra, men mina ben gör ont och vädret ser inte ut att bli så trevligt idag.

Synd att vi inte ska äta socker, kunde ställt mig och bakat något:P Kanske gör iaf fast fryser in de så vi kan ha längre fram:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0