Torsdag

Äntligen närmar sig helgen!
Denna veckan har varit slö på något sätt.. Hela dagen inne igår satte sina spår, jag vill gå ut!
Alice verkar bättre, hon sitter och skrattar i soffan och har inte sagt något om att hon har ont i huvudet. Jag ska känna på henne sen och se om hon är varm, vill inte störa nu mitt i bompa.

Inatt höll hon på att skrika efter pappa... "pappa kom, sova golvet" "Alice tappat tutte" "Alice upp" etc.. Så jag fick tillslut gå och säga till henne att lugna sig och ge henne en tutte, hon vände sig om och somnade.. Första gången hon gjort så på över en månad! Annars har hon ju skrikit tills Fredrik kommit och lagt sig på hennes golv. Kanske detta håller på att vända=) Hugo har jag de senaste kvällarna lyckats fått somna i våran säng och sen har han sovit där och jag kunnat gått upp. Jag har inte behövt sitta med honom i knät alls:) Så vi börjar få egentid på kvällarna, vilket är helt underbart! Dock vaknar han till flera gånger så jag får springa in och slänga fram brösten så han får ligga emot dom och känna min lukt (att han har min t-shirt som snuttefilt räcker tydligen inte..), endast då lugnar han sig. Alice var samma sak, hon kunde jag med lägga i våran säng och sen gå upp, fast henne fick jag springa in oftare till men behövde inte slänga fram brösten för då räckte de med att jag la mig jämte henne så somnade hon om.

Så efter Alice hållt på en bra stund på natten så var de Hugos tur.. Så imorse vakande både jag och Fredrik av att hans mobil ringer nästan halv 8. Då har vi inte ens hört hans alarm och mobilen ligger på andra sidan rummet, DÅ sov vi gött efter att ha varit vakna under natten:P

Jag är mör i hela kroppen, skulle göra riktiga armhävningar igår och visa Fredrik. Jag kan ju inte men vill lära mig, bara de få jag försökte göra gav mig träningsvärk:P

Hugo sover än men lär säkert vakna snart, ska passa på att dricka mitt kaffe ifred nu=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0