Utmaning

Jag fick en utmaning av Emma

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

För 10 år sedan var jag 13, kom in i tonåren och upptäckte en helt ny värld. Nu i efterhand kan jag undra vad min mamma & mina vänners föräldrar pysslade med, att man kan ha så dålig koll på 13 åringar! Jisses säger jag bara!

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

För exakt 1 år sedan var jag gravid med Hugo, hade nog precis haft vårt rul och livet flöt på otroligt bra:)

3) FEM SNACKS DU GILLAR?
Lättsaltade chips, cheesebolls, nötter. Sen gillar jag inte mkt mer

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Hehe idas sommarvisa! Den sjunger jag jämt för Alice:P Jag kan ganska så många av Markoolios låtar med;)

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR?

Jag skulle... Köpa en massa saker! Exakt 5 saker vet jag inte.. Hus, bil, båt & sen skor;) Och saker till barnen och Fredrik med såklart=)

6) FEM DÅLIGA VANOR?
Tidsoptimist, tro att saker går snabbare att utföra än vad de egentligen gör.
Otålig, jag är hemskt otålig och blir lätt rastlös av att vänta.
Slutför nästan aldrig saker jag påbörjar, trots att jag vill så blir det aldrig riktigt att tiden räcker till.. Har väl att göra med att jag är en sån tidsoptimist:P
Biter på naglarna när jag är rastlös, nervös, stressad. Och ibland bara för att jag kan..
Stressar i onödan, det gör jag ofta!

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA?
Umgås med mina barn och Fredrik.
Vara ute och gå
Träffa vänner
Se film och mysa med min familj
Äta gott:)

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA?
Haremsbyxor!!!!!! Jumpsuit (skulle iaf aldrig gå ut med den)
Sen vet jag inte!

9) FEM FAVORITLEKSAKER?
Helt egna? Min mobil och "herr kanin" då:) Har inte 5 helt egna leksaker, delar de andra med Fredrik:P

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Hmm alla som läser tycker jag ska göra denna och sen tala om de för mig så jag kan läsa era svar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0