Bloggpaus

Hejsan!
Jag antar att ni märkt att de varit rätt så tyst här.. Och de finns en anledning till de.

Jag varken orkar, har tid eller intresset för att blogga längre. Mina underbara barn får all min tid och sen att sitta här framför datorn, ja de gör jag rätt så sällan nu för tiden. Men de är OK!

Jag kommer säkert återkomma i höst eller något, men just nu är allt för underbart för att skriva om!
Jag tror aldrig jag varit så här lycklig! Och visst är lycka de bästa som finns, men att skriva om de hela tiden känns la tjatigt;)

Jag kom till insikt med en sak härom veckan, jag ska göra precis ALLT jag vill. Jag ska satsa stort och "tänka" sen. För man lever bara en gång och jag vill inte sitta där som 40+ are och tänka att "faaan va jag ångrar att jag inte gjorde si eller så" Nej nu kör vi på de och är lyckliga medan vi kan tycker jag!

Trevlig sommar på er alla! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0