Grattis Hugo!!


Idag fyller min älskade son 1 år, hans första år susade förbi och har gett hela familjen såååå mycket lycka!
Sen första gången min blick mötte hans så visste jag att detta är mitt lilla hjärta, mammas pojke!

Idag av ren slump faktiskt bar jag samma tunika som jag bar dagen då han föddes!
Fast de blev ingen tur till förlossningen idag utan en tur till leklandet (som heter lekstugan).

Hugo klättrade och åkte rutchkana helt själv, han var helt vild och överlycklig! Han verkligen trivdes och älskade de!
Alice är mer försiktig av sig, ville inte alls åka rutchkana utan sprang runt och klättrade med en nyfunnen äldre tjejkompis:) Till slut vågade hon åka i mitt knä så lite rutchkana åkte hon med:)
Jag/vi tog mängder med bilder! Synd att de tar en evighets evighet att ladda upp en bild här för mig:/ Slänger ut några på facebook ímon:)

Efter lekstugan så åkte vi till Falkenberg och köpte en kavaj till mig som jag kikat på i söndags men kunde inte bestämma mig för då, sen hem och lagade hamburgare (hemmagjorda såklart) och sen åt vi tårta och öppnade paket. Hugo och Alice fick varsin egen liten tårta att äta själva, kladdigt ja tack de var de! Duschen blev de sen för bägge två:P

Alice fick en bok, flytpuffar till armarna och en käpphäst. Hugo fick leksaker, någon bil, morgonrock, gosedjur, böcker, t-shirt och en virkad figur som jag gjort=)
Vi tyckte att Alice med kunde få någon paket nu när hon är så liten och inte riktigt förstår detta med födelsedagar. Hugo fick ju faktiskt någon när hon fyllde 2 år:p

Nu sover barnen sen några timmar tillbaka och jag ska strax gå och lägga mig.

Imon ska jag och min lillebror gå på stan och sen tvätta hela em;) Gött med sällskap av min bror tills iaf torsdag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0