Måndag

Gomorrn!
Här sitter jag och väntar på att lite barn ska vakna. Hugge svängde och vred på sig när jag var där inne nyss så förhoppningsvis vaknar han snart, tänkte gå ut en runda på fm så han får sova i vagnen då och sen sova inne i em då jag har så mkt att göra. Ska baka brownies som sen ska skäras i mindre bitar och sen i en cheesecake. Tisdagskladdkakan byts ut med cheese/browniecake :) Imon är ju sista avsnittet av Desperate Housewives:( Jag kan nästan lova att jag kommer lipa när de slutar. Jag har följt de sen de började, inte missat ett avsnitt. Min absoluta favorit serie!

Sen ska vi till bibblan idag och kika efter en bok om virkning. Tänkte börja virka lite filtar till barnen:)

Nu får jag nog gå och väcka Hugge, annars kommer vi inte ut nu på fm.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0