24 år!

Idag fyller jag 24 år, 23.58 inatt är jag född. Eller däromkring iaf:)
Vi firade med att äta sconesfrukost (som vi egentligen gör varje helg)
Sen gick vi ut på en promenad så barnen fick sova i vagnen.
När Alice vakande så matade vi ankan nere vid fästningen
Sen gick vi hem och åt smörgåstårta! Lätt den godaste jag ätit!
Därefter jäste vi en bra stund sen blev de en rosa cheesecake som
Älskling bakat till mig! Den godaste han gjort! Fluffig och fin, som rosa moln!;)



Tråkig nog är de inga bilder alls eller så här små som gäller.
Varför vet jag icke men jag kan inte ladda in större!


Jag och min Tasseman!

Försökt ladda in mer bilder men det går inte! Ni som är mina vänner på fejjan får kika där!

Haft en kanondag! Minus huvudvärken som kom på em, men inget som en ipren inte kunde fixa;)

Tjing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0