Fredag inlägg 2

Hejsan!
Här sitter jag med lite tid över. Fast egentligen har jag ingen tid över. Har disk som ska diskas. Men mina händer blöder av alla sår jag har nu när jag diskat så mkt utan diskhandskar. Sen skar jag mig innan så jag har ett jack i fingret som gör så ont. Så nu har jag egentid, och Hugo har golvtid;)

Det blev ingen stenplockning vi gick bort till Martina och co för att hämta min tupperware grej ist, Alice gick hela vägen själv! 2 km är de nog iaf=) Tog 50 min men då var vi inne och handlade chips på vägen, och de tar ju sin lilla tid att välja rätt chips till fredagsmyset;)

Sen lekte flickorna ute en kort stund, för sen kom Y och skulle hämta Martina och barnen. Då knäckte sig Alice totalt.. Hon grät och grät och grät. Hon ville ju åka med Nelli.. Var jobbigt att se henne så ledsen:( Nu får vi inte se Martina och co på över 1 månad, dom flyttar och ska bygga hus. Så de är ju väldigt tråkigt. Men tiden är ju knappast något som står still!

Nu när vi kom hem var Alice helt knäckt. Hon ville inte ha mat och gick och la sig i sin säng och somnade. Hon får ta lite mat sen innan vi traskar iväg till Hajen för att köpa burkcola. Glömde ju de innan när vi köpte chipsen. Vill hemskt gärna vara ute i de fina vädret:)

Hugos andra tand dök upp igår. Jisses så stor min plutt börjar bli!

Nu ska jag snabbt göra mig lite kaffe, skita i disken och sen byta en poopiblöja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0