Hur länge..

.. Ja hur länge ska jag må skit? Idag när jag vakande hade jag nog feber igen.. och ont i halsen.. Jag hade ont ut i fingertopparna:/ Hugos ögon var helt igenklippade av allt klet pga ögoninflammationen.. Sen hostar han mer och Alice hostar mer också. Hugo verkar mer hängig idag.. Alice verkar dock som vanligt. Och jag mår verkligen blä.
5 dagar har jag haft detta nu. 7 dagar sedan den hemska huvudvärken började. Nu vill jag bli frisk! Snälla kan vi alla inte få vara friska på min födelsedag?? Jag vill ju kunna hitta på något med min älskade familj! Få se, 2 dagar måste jag ju känt mig kry tycker jag innan vi far iväg på något äventyr. Så på fredag måste jag må bättre, vi alla måste må bättre!

Nu ska jag slänga mig i soffan medan barna roar sig med att krocka med varandra, Alice på sin Nalle Puh bil och Hugo i sin gåstol:P Dom skrattar så dom kiknar, båda två<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0