Jag lever!

Min "migrän" visade sig visst vara influensa... daaah. Kände mig rätt så dum när klockan pinglade och poletten trillade ner. Sen kom smärtan i kroppen och feber. Jag var nästintill avliden hela fredagen och halva lördagen. Idag känner jag mig seg och trött, sådär "efter förkyld" sjuk. De närmaste dagarna tänker jag hålla mig relativt stilla och lugn, så jag blir frisk riktigt innan jag gör något aktivt. Nu hoppas jag bara jag inte smittat någon annan här i familjen, influensa är nämligen smittsamt som katten. Hugo hade feber i fredags och lite igår med+hosta. Alice har med börjat hosta.. Men båda verkar pigga och inte alls sjuka. Fredrik är än så länge pigg.
Han håller på att storstäda nu medan jag tagit ett bad. Underbart att bli människa igen haha! Nu är jag helt slut dock. Tänkte sätta mig i soffan med något gott, kanske chips? Gått ner nästan 2 kilo sen jag blev sjuk haha! Så kan vi ju inte ha de! Fast jag är inte precis sugen på chips.. jag vill egentligen inte ha något.. Få se vad jag kan hitta i skåpen. Får ju passa på att trycka i mig något av de onyttigaste slaget medan Alice sover em;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0