Jag orkar inte mera.

Igår så kände jag mig superbra, nästan frisk. Gick och la mig och sov em i ca 1 timme. Vaknade med feber och migrän huvudvärk.. Jag blir så trött.. jag bryter ihop snart! Jag har inte sett en annan själ (mer än barnen och Fredrik) på 1 vecka, jag har inte varit ute på över 1 vecka. Jag vet iofs knappt var de är för dag. Vet att snart är de iaf 4 veckor sedan jag blev förkyld första gången. 1 vecka sedan jag fick influensa.. Tro jag. Jag vet inte när den ena förkylningen slutade och den andra började, men influensan kom la förra fredagen. Jag är så förvirrad. Idag känner jag mig genomförkyld. Jag har slemmig hosta. Är totalt igentäppt i bihålorna och matt i hela kroppen. Jag går på ipren så jag kan föreställa mig hur jag skulle må utan de. Jag vet inte vad jag ska göra längre! Hur blir man frisk!? Hur gör man??

Jag är envis som en äldre gubbe, jag ska inte behöva gå till vc! Dom gör inget och ger mig inget mot varken influensa eller förkylning (tror jag). Jag ammar med så om dom kan ge mig något så kan jag säkert inte ta de pga att jag ammar.

Idag hostar barnen fortfarande. Mest på morgonen. Inte hört Alice hostat nu på någon timme. Inte Hugo heller. Så de är la sån morgonhosta.. Fredrik är pigg. Bara jag som dras med skiten. Känns taskigt men nu kan faktiskt jag få bli frisk och ta hand om någon av de andra om dom blir sjuka ist. Fast.. nä så kan man inte tänka. Men jag vill inte må såhär längre. Jag tycker så synd om mig själv!

:(


Kommentarer
Postat av: eriika

ja hon är verkligen en hjälte som gjorde den! mitt tålamod hade aldrig klarat av det :P visst är den fiiiiin! :D



men fy så drygt, hoppas ni kryar på er snart!

ja det rullar väl här (bokstavligt haha) men 30 dagar till BF nu...



http://stickig.blogspot.com/2009/03/beskrivning-till-vagig-virkad-filt.html här hitta jag mönstret och färgerna fick jag inspiration från en annan blogg som följt det mönstret :) lycka till!

2012-03-08 @ 11:17:05
URL: http://headtrips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0