Kan de vara så...?

Jag sitter här med världens huvudvärk. Men jag ska försöka härda ut och inte ta ipren. Jag har ju käkat dom jättelänge. De måste få ett slut. Jag har nästintill migrän. Det bultar i hela huvudet.. Tanken slog mig, kanske är de så att jag har detta som biverkning av mina minipiller...? Eftersom man kan få huvudvärk som biverkning. Nu vet jag inte om det är så eller förkylningen. Men de är samma sorts huvudvärk som jag fick innan jag fick influensan. Och då hade jag nog inte börjat med mina piller... eller hade jag de.. Minns ej!

Iaf så är de inte mysigt. Jag ska försöka klara mig idag utan ipren. Iaf fram till kvällen.

Nu har jag egentid! Båda barnen sover och lär nog göra de ett tag:)
Vi tog oss ut vid 10 på fm och farmor följde med:) Sen gick vi till stan och jag lämnade tillbaka ett par jeans och tog en mindre storlek. Få se om jag behåller dom, ska prova och känna lite mera. Sen gick vi till stationen för att kolla tåg. Gissa om vi hade otur.. kom inge tåg. Och inte skulle de gå något på 40 min heller! Kom iofs ett godståg när vi gått från stationen bort mot lekplatsen i Socitén. Alice fick leka en stund och gunga lite, sen gick vi strandpromenaden hem och då ringde Fredrik och sa att han kom hem på lunch så då satte han på kaffe till oss så fikade vi nere hos farmor allihopa:) Skönt att bo i samma trapp haha;)

Och nu sitter jag här. Ska snart ta mig en bit smörgåstårta och bara njuta! Om det nu går med denna huvudvärken..
Sen hade jag tänkt skrutta till stan utan barn och köpa mig en jacka eller kavaj, tänkt på de länge och så idag fick jag reklam från hm att dom har 20% på jackor och kavajer! Toppenbra!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Om man käkat värktabletter en längre tid så kan de ge huvudvärk efter absitens efter det. Jag åt massor med

när jag var gravid för ryggen, så fort jag inte åt ngt kom huvudvärken.

Tänkte bara tipsa :)

2012-03-14 @ 22:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0