Måndag

Tjenna.
Sitter här med mitt äckliga kaffe. Jag tycker helt plötsligt inte om kaffe. Det smakar blä. Det är för att jag varit förkyld så länge och knappt druckit kaffe. Kanske ska sluta dricka? Fast jag gillar ju de. De är mysigt på något sätt:) Få väl se om jag hädar ut tills de blir gott igen:P

Idag mår jag som man förväntas må efter influensa. Ont i kroppen och lederna och halsen ömmar och snor i näsan och bihålorna. Jag kommer inte anstränga mig för att hoppa in i duchen, eller diska, eller laga en avancerad middag. Men jag kommer inte ligga nerbäddad hela dagen heller. Halva kanske. Jag har iaf inte den hemska huvudvärken längre:)
Alice nyser, och nyser och nyser... Hon hostar och snorar. Igår klagade hon på ont i öronen:( Hon verkar dock piggare idag. Hugo ligger här på golvet, helt röd i ögonen av sin inflammation:/ Men han verkar inte sjuk precis. Nu har jag inte tagit feber på någon av barnen, det är inte de roligaste och undviks helst. Jag tyckte inte dom var varma precis.

Nu får jag ta en skrikig Hugo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0