Migrän

Jag har till och från sen i måndags haft migrän. Det är en pina:( Jag vet inte varför detta kom just nu, känns som stress-migrän (hade de ofta sista året i gymnasiet, inte så konstigt med tanke på de sista ämnena man skulle klara av), men jag känner mig inte stressad över något.. Omedvetet kanske..
Huvudet dunkar och jag har ont i hela käken, förmodligen för att jag biter ihop så hårt när jag sover pga att jag har ont. En ond cirkel. Nu har jag legat och vilat sen Martina och co åkte hem vid lunch. Alice var så snäll och lät mig ligga och vila nästan 3 timmar, iofs sov hon lite mer än 2 timmar men sen satt hon tyst och kollade på tv tills Hugo vaknade. Nu kikar Alice på mamma mu och Hugo leker här jämte mig. Jag vågar inte förflytta mig och bädda ner mig i soffan för då ska han garanterat följa med. Och jag orkar inte ha han hoppandes på mig just nu. Hoppas alvedonerna hinner börja verka innan huvudvärken blir värre.. Sen när Fredrik kommer från affären får ha ta barnen och så får jag gå och lägga mig en stund och vila lite.

Jag vill inte ha denna huvudväken mer:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0