Mitt i veckan

Redan onsdag, denna veckan har gått snabbt deluxe!

Idag ska vi plocka undan och städa här hemma, städa så som i buren.. Byta allt och så. Kommer ta en liten stund.
Sen ska de plockas undan en massa verktyg och annat sånt.

Jag funderar på att byta blogg, till en som är lättare att mobilblogga ifrån. Blogg.se funkar inte på min mobil... Skit knepigt. Få se.. vet inte alls vilken som kan vara bra.

Jag har verkligen inget att göra online nu, jag läser typ inga bloggar längre och facebook är helt plötsligt inte kul. Jag är inte aktiv i något för 5 öre, och de finns inget jag behöver googla. Det är inte så kul längre, första gången jag känner så kan jag säga.

Så nu ska jag hitta på någe annat.. Börja mixa med tvn som nu när vi satte på den saknade bild kanske.

Eller börja morgonen med kladdkakan som blev över från igår, de hade Alice gillat iaf;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0