Onsdag

Idag kan jag säga att jag känner mig på bättringsvägen. Har till och med duschat idag haha:D
Hugos ögon är helt bra nu, dock är hans humör hemskt. Han har ingen feber men sån torrhosta. Samma hosta har Alice. Ingen feber har hon heller. Är jag bara piggare imon kanske vi kan gå ut på gården här ute! Sätta oss vid borden och bara andas frisk luft!

Ska lägga Alice så hon får sova em nu. Sen ska jag nog lägga mig och sova en stund med Hugo:) Även om jag mår bättre så mår jag inte så bra så jag orkar vara uppe hela tiden. Har fortfarande ont i kroppen, inte lika mkt som innan dock. Fortfarande snorig, med tjockt gul, grönt snor.. Och lite avlägsen huvudvärk och halsont. Men mår fantastiskt bra om man jämför med hur jag mådde för någon dag sedan:)

Nu fick jag inte sitta här längre för en arg tasseman. Han är en väldigt olycklig bebis idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0