Tisdag

Hejsan!
Buren blev inte klar igår, visade sig att de tar en stund att plasta in allt med vaxduk. Men nu är iaf botten på båda nederdelarna klara, nu är det bara övervåningen som ska sättas ihop. Så imon eller på torsdag kan tjejerna flytta:)
Först ska dom badas, klippas päls och klor innan dom får stiga in i sitt nya hem. Jag har hittat en uppfödare i Göteborg så nu snart blir de fhv en skinny hona (om nästa kull hade en hona)! Jag tycker dom är så söta! Nakenmarsvin;)

Hugo och Alice var hos farmor igår medan jag traskade ner till Campus och kikade in när dom hade öppethus. Jättedåligt skyltat:/ Jag och en flock människor gett fel men till slut kom vi rätt. Fick inte fatt i en studievägledare.. Men fick iaf svar på lite frågor. Över en timma var Hugo ifrån mig, och som han flög på mig när jag kom hem<3
Alice brydde sig inte nämnvärt att jag kom, hon ropade "faffa" och sen när hon märkte att de inte var farfar så gick hon och lekte igen;P

Nu idag ska vi skrutta ner på stan och köpa kofta/fleecetröja till Alice. Nu tro jag hon vaknar.
Hugo ligger och sover i vår säng, får passa honom så han inte trillar ut. Går väl inte att lägga honom i egen säng än...

Tyckte de var jättejobbigt att låta Alice sova i egen säng först (hon var nog 10-11 månader då), ville inte att hon skulle bli större så snabbt! Nu är de samma sak.. han växer för fort! Snart är han 9 månader, snart har han varit ute längre i denna världen än vad han varit i min mage. Tiden rusar förbi!

Och snart är klockan halv 8, mitt på dan;) Måste fixa lite här hemma sen drar vi:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0