Våren är kommen!

De fina vädret folk pratat om ett par dagar, de nådde oss igår!
För här har de varit dimma och dis. Iskallt & lite solstrålar som skinit igenom. Inte speciellt mysigt.

I lördags var vi på loppis, hittade ett vitt linne till Alice för en tia:) Sen vare middag hemma hos Alice & Hugos kusin på kvällen. Var länge sedan vi sågs då så mkt sjukdomar har härjat:/
Och igår gick vi en promenad i solen, sen åkte vi hem till Fredriks farmor och farfar och hälsade på lite:)
Gjorde en veckohandling med så var de klart!

De var vår helg de. Den flög förbi. Men de gör nästan ingenting för nu glider vi närmre våren och sommaren!
Jag har såna härligt vårkänslor!

Idag ska jag och en vän nog till Gekås och shoppa lite. Fast de är på em så jag och barnen ska nog gå ut en sväng och titta på tåget. Alice vill ju så gärna se sitt kära tåg;)

Idag blir Hugo 9 månader! Idag har han varit längre utanför magen än inne, eller ja nästan för jag gick ju över 4 dagar:) Men snart så! Min älskade plutt! Nu låter de som om han vaknade, få gå in och kika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0