På bättringsvägen

Har totalt glömt bort att ge er en uppdatering hur jag mår:) Jo idag gott folk mår jag helt OK. Jag har gul/grönt tjock segt snor, både genom näsan och hostas upp från lungorna. Trevligt trevligt. Men jag känner mig inte speciellt sjuk. Visst hade detta varit något som dykt upp när jag varit helt frisk hade jag nog sagt att jag inte mått så bra. Men så här bra som jag mår nu var de länge sedan jag mådde. Idag har jag tillochmed dragit upp persiennen i vardagsrummet! Första dagarna var dom helt nerfällda, sen för någon dag sedan vinklade jag upp dom så de kom in lite ljus (lagom mkt för att inte få huvudvärk). Sen idag drog jag upp dom, Alice springer fram till fönsteret helt uppjagad, "woooow titta, utsida!".. Snacka om att jag kände mig som sämsta mamman ever:( Mitt barn har inte varit ute på en evighet. Men hon har ju med varit sjuk, ibland blir de ju så. Vi är iaf jäkligt duktiga på att roa oss inne nu;) Jag hade tänkt jag & barnen skulle åka med och handla imorgon, bara till typ coop. Det känns som om vi ska på en rolig semester! De riktigt bubblar i magen!! Va.. ska jag få gå ut liksom!? :P

Kanske är jag frisk tills på söndag:) Ja tänk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0