Fredag

Jag har inte alls grepp om viken dag de är, inte nu när Fredrik varit hemma hela veckan.
Idag ska vi storstäda. Fredrik är hemma idag med, just in case. Jag hade la tänkt att han skulle hjälpa mig städa lite, få se vad han orkar.

Suck.. de är bara de att man ska resa på sig och ta tag i de.. Som tur är så är iaf all tvätt tvättad. Inga mer nerkräkta kläder eller nerbajsade lakan:) Igår var första dagen sen i måndags som Alice var uppe och pigg. Fullrulle på kvällen vid 22.... Hon var förbannad för att hon inte fick gå in och leka i sitt rum, Hugo låg ju och sov i rummet jämte och Alice är inte den som precis leker tyst.

Nu kom Hugge här och har varit iväg och bajsat så nu får jag byta den blöjan och sen ta tag i städandet.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0