Fredag

Igår hade Hugge feber, varför var knepigt att komma på. Han har ju varit lite förkyld tidigare i veckan, runnit lite snor och hostat då och då. Sen blev han frisk och sen kom feber någon dag efter han varit helt symtomfri. Tydligen kan en förkylning vara så enligt 1177 som vi ringde och hörde med. Misstänkte tänder först, men när febern blir så hög kan de icke vara tänder. Han sov hela dagen igår, men åt och drack bra. Idag är han frisk, ingen feber eller snor. Jag hoppas inte de vänder för idag kommer min lillebror hit=) Var ett halvår sedan han hälsade på, tiden går så fort!

De märks att Hugo är piggare idag, hela morgonen har han gått ett rövarstråk.. Dragit ut plastpåsar, klättrat i Alice säng och ätit på alla skor i hallen. Jag vill helst att han är stilla och lugn men de går ju icke... Skönt att han är bättre iaf=)

Jag har legat konstigt inatt, har såå ont i nacken... Stel som en pinne..

Nu kaffe sen ska jag nog röjja lite om jag orkar, kan ju knappt röra mig med denna nacken:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0