Måndag

Skönt med måndag, skönt att Fredrik är bra nu så han kan jobba:) Han rubbade balansen här hemma lite när han var hemma en hel vecka från jobbet:P Men fasen va dåliga barnen och han var. Jag var sådär. Inge kul!
Nu hoppas vi att vi slipper sjukdomar och sånt lääänge:)

Inatt är första natten ever som Hugo i sitt liv sovit i sin egna säng:) Och de var väl inte ett beslut som togs igår kväll när jag la honom.. Nä för när vi la oss vid 00 så vaknade han givetvis och höll på och bråka.. Till slut tröttnade jag och la honom i sin säng och la mig jämte nere vid fotändan i sängen. Och han somnade! Ganska snabbt också. Bara en gång inatt vaknade han sen, och de var när jag väl smygit och lagt mig uppe jämte Fredrik. Då grymtade Fredrik till och Hugge vaknade och märkte att jag inte höll han i handen.. Så då fick jag lägga mig nere vid fotändan igen. Kan säga att jag har lite ont i nacken nu.. Kuddarna gled iväg, Fredrik har sparkat på mig och de var varmt och svettigt under alla täcken längst ner. Men de gick. Tro jag ska lägga han för natten i sin säng ikv. Kommer väl bli ett jädrans liv och sluta med att jag få ligga där hela kvällen jämte honom.

Nu sitter han här i mitt knä och är sååå gnällig. Men ingen tvingade honom gå upp vid 6 när vi andra gick upp:P Han brukar vakna runt halv 9-9 annars;) Alice sover än, hon få sova så länge hon vill kotten. Hon har fortfarande ingen aptit sen magsjukan:/ Vi försöker med allt som hon gillar men inget vill hon ha. Hoppas de vänder snart, hon är ju inte så pigg nu när hon inte äter något precis:/

Nu ska jag lägga Hugge i vagnen och se om han vill sova en stund.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0