Mitt i veckan

Jag är en dag före, för mig är de torsdag! Jobbigt när sånt inträffar, man blir ju så besviken av att de är en dag länger till helgen:/

Idag är de 2 veckor sedan jag började med xlash. 4-6 veckor ska de ju ta innan man riktigt kan se ett resultat. Dock verkar de som att man bara efter någon dag kan märka skillnad, många som gjorde de och även jag märkte skillnad. Nu tycker jag inte de hänt så jättemkt, men Fredrik tycker fransarna ser mörkare och längre ut.
Få försöka ta ett kort sen och lägg in så ni får se:)

Nu ska jag dricka mitt tee. Detoxte. Köpte de när jag köpte min detox som jag kunde ha ist för kaffe. Funkar kanon utan kaffe! Jobbigt de första dagarna men nu har man vant sig. Jisses så dåligt jag mått av detoxen! I fre-sön hade jag sån smärta i ben, armar, bröst att jag visste inte vart jag skulle ta vägen.. Nu mår jag kanon! 2 veckor kvar med detoxen bara:) Upplever mig mindre sötsugen och blir lättare mätt. Tycker jag blivit mjukare i hyn också!

Tycker alla borde detoxa då och då! Rensa ut lite gifter ur kroppen:) Testa! Holistic detox heter de jag använder och är pulver man dricker i vatten och har även tabletter man tar i samband med de. Kanon verkligen!

Nu vaknar nog Alice, så nu blir de fullrulle:)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Ina

Hej! Jag har blivit jättenyfiken på det där med Xlash :) Verkar funka för alla. Det enda som får mig att tveka är hur det blir när man slutar med det sen. Har hört att endel tycker att man får sämre ögonfransar än man hade innan man började. Vet du nåt om det?

2012-05-30 @ 08:22:38
URL: http://inia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0