Onsdag

Ny dag här i Varberg, solen skiner himmlen är nästan molnfri och de tycks inte blåsa så mkt.
Nu ska jag och barnen upp på vinden och leta upp min andra låda med sommarkläder, första lådan var nästan allt för stort.. Visst kul men inte så roligt för min ekonomi.
Så nu har jag hopp om att mer ska passa i andra lådan, borde dock inte passa men man kan hoppas!

Igår både kissade och bajsade Alice på toaletten 2 gånger:) Hon sa till flera gånger under dagen igår att hon behövde kissa, jätteduktig var hon! Hon får gå utan blöja jämt här hemma, men nu när solen skiner så har vi inte varit hemma så mkt men hon är jätteduktig iaf:)

Idag börjar jag detoxa, köpte detox för över 600:- igår så nu ska kroppen få en chock:)
Så dricker min sista kopp kaffe på 3 veckor. Haha jag vet att jag kommer fuska ibland men jag ska försöka iaf.
Kommer vara på hemskt humör den närmaste veckan men de få gå!
Ingen alkohol, de är inget problem då jag bara dricker lättöl till grillat och sånt. Få dricka vatten ist:)
Sen socker... ack ack ack.. min tisdagskladdkaka kommer inte försvinna! Men Fredrik får la göra den mindre så jag bara äter lite. Fredrik har tröttnat på kladdkaka så han vägrar äta de mer nu:P Men jag älskar de! Den han gjorde igår var helt makalöst god! Åt halva... haha.. Vad jag ska göra med resterande halva återstår att se. Om jag gömmer den i kylskåpet så glömmer jag den nog å den hinner bli för gammal för att äta innan jag upptäcker den:P
Nu ligger den illa till, ser den varje gång jag öppnar kylen!

Nu måste vi upp på vinden innan jag ska ta av Alice nattblöjan. Blir lite bökigt att lösa en akut kissenödig tjej där uppe liksom!

Tjing tjing! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0