Snart så!

Snart är de helg! Min "en dag före vecka" är jobbig nu.. är ju fredag idag för mig. Gillar inte detta:/

Igår var jag så trött.. har inte varit så trött på länge. Somnade i bilden mellan affären och hem, somnade efter kvällsmaten en stund mitt i barnvrål och kaos. Sov hela natten och vaknade bara lite när Hugge skulle ha välling vid 4. Han är jätteduktig! Han vaknar och äter sin välling sen somnar han, jag behöver alltså inte ligga nere vid forändan på sängen och hålla han i handen längre:) Iaf har jag inte behövt de på några dagar:) Sov 30 min längre idag, ändå snozade Fredrik hela tiden men hörde de knappt. Nu sitter jag här och gäspar och är sååå trött.
Jag undrar varför jag är så trött, Fredrik var med trött både igår och idag. Neeej håller vi på att bli sjuka??!?? :O
Det hoppas jag inte!!! Nej fy de orkar jag inte med..

Skulle behövt mitt kaffe.. Men få dricka de snart när detoxen är över:)
Nu ska jag lägga mig på soffan 5 min innan vilddjuren vaknar.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0